top of page

Startujemy z emulacją PS3!

Oficjalnie ogłaszam, że od dziś (12.11.18) zaczyna się nowa era dla EMULAB. Prócz emulowania gier z PlayStation 2 będziemy również zajmować się emulowaniem gier z PlayStation 3(YEAH!)


Przyznam osobiście,że jest to ogromny krok dla mnie.. Od paru lat o tym marzyłem i śledziłem scenę emulacji. Po kilku niezbyt udanych próbach z emulatorem RPCS3 postanowiłem wrócić raz jeszcze i spróbować ponownie na moim PC. Efekty jakie osiągnąłem może nie powalają tak bardzo jak robią to ludzie ze sceny emu ps3 ,ale satysfakcjonują mnie na tyle by podjąć się tego na poważnie. Dlatego wprowadzam nową kategorię na bloga poświęconą emulatorowi PS3 czyl RPCS3. Wszystkie posty dot. emulacji PS3 znajdziecie w tej kategorii

© 2018 by Antares Grim. Proudly created with Wix.com 

bottom of page